loading...
بسکتبال
پویا بازدید : 200 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

قدمی بزرگ از dallas.

تیم dallas با رهبری dirk nowitzki در حالی که آمار ۶۸٪ در شوتهای ۳ امتیازی بدست آوردند٬ موفق شد miami را با نتیجه ۱۱۲ - ۱۰۳ شکست دهد و در کل نتیجه را ۳ بر ۲ کرده و تنها یک قدم با قهرمانی فاصله داشته باشد.

در کوارتر اول dallas اختلاف را تا ۷ امتیاز رساند٬ اما در اواخر کوارترmiami با شوتهای ۳ امتیازی chalmers اختلاف را کم کرده و کوارتر اول را با نتیجه ۳۱ - ۳۰ جلو به پایان برد٬ اما در کوارتر دوم dallas با درصد بالایی که در ۳ امتیازی ها بدست آورد با نتیجه ۶۰ بر ۵۷ به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم باران ۳ امتیازی های dallas ادامه پیدا کرد و آنها اختلاف را با ۹ امتیاز بالا بردند اما miami با تلاشهای chalmers و wade توانست با پایان کوارتر اختلاف را با ۵ امتیاز کاهش دهد.

کوارتر آخر بازی یک جنگ به تمام معنا بود و در ۵ دقیقه مانده به پایان بازی miami موفق شد نه تنها اختلاف را ببندد بلکه ۹۶ - ۹۵ جلو افتاد. اما بار دیگر dallas با پرتابهای ۳ امتیازی پیاپی بوسط jason terry و jason kidd پیشی گرفت و موفق شد با نتیجه ۱۱۲ - ۱۰۳ پیروز از زمین خارج شود.

j.j barea که اینبار به عنوان starter بازی را آغاز کرده بود با ۱۷ امتیاز ٬ ۵ اسیست و ۲ ریباند عملکرد جالب توجهی داشت. jason kidd نیز با ۱۳ امتیاز بازی را پایان برد که اغلب آنها در مواقع حساس به ثمر رسید.

از تیم miami با وجود مصدومیتش dwyane wade تلاش کرد تا تیمش را سر پا نگاه دارد و بازی را با ۲۳ امتیاز ٬ ۸ اسیست و ۲ ریباند به پایان برد. ۱۹ امتیاز از chris bosh و ۵ پرتاب سه امتیازی از mario chalmers هم نتوانست از این شکست جلوگیری کند.

اما تیم dallas سوپر ستاره این تیم بار دیگر خوش درخشید و D.N با ۲۹ امتیاز ٬ ۶ ریباند و ۳ اسیست ستاره بی چون و چرای زمین بود.

بازی ششم این سری بامداد روز دوشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران است.


آتش miami در dallas..!

در سومین بازی از سری فینال تیم miami موفق شد در خانه حریف dallas را با نتیجه ۸۸ - ۸۶ شکست داده و نتیجه را ۲ بر ۱ به سود خود کند.

در بازی ای که هر ۲ تیم بارها از یکدیگر پیشی گرفتند٬ dwyane wade با ۲۹ امتیاز٬ ۱۱ ریباند و ۳ اسیست قهرمان زمین بود. dirk nowitzki از تیم dallas که ۱۵ امتیاز فقط در کوارتر آخر بدست آورد٬ در نهایت نتوانست از شانس ثانیه آخر برای رساندن بازی به over time استفاده کند و بازی را با ۳۴ امتیاز و ۱۱ ریباند به پایان برد.

از تیم dallas بازیکن کناری آنها jason terry با ۱۵ امتیاز و jason kidd با ۹ امتیاز ٬ ۶ ریباند و ۱۰ اسیست بازی کردند.

از miami هم chris bosh که امتیاز پیروزی بخش تیمش را کسب کرد٬ با ۱۸ امتیاز و ۳ ریباند بازی را به پایان برد.دیگر ستاره miami یعنی lebron james با ۱۷ امتیاز ٬ ۹ اسیست و ۳ ریباند عملکرد قابل قبولی داشت.

برتری تیم miami در منطقه زون را میتوان یکی از مهمترین دلایل این پیروزی دانست. در حالی که تیم dallas تنها ۲۲ امتیاز در زیر حلقه کسب کرد ٬ miami با ۴۰ امتیاز در این منطقه قدرت خود را بر حریف تحمیل نمود.

از نکات دیگر بازی میتوان به داوری بسیار ضعیف اشاره کرد که اصلا درخور فینال NBA نبودو داوران بارها در طول بازی به ضرر هر ۲ تیم تصمیمات بحث بر انگیزی را گرفتند.

از زمانی که مسابقات فینال به صورت ۲-۳-۲ انجام میگیرد در هر ۱۱ دوره گذشته تیمی که در بازی سوم به پیروزی رسیده به قهرمانی دست یافته است . باید دید آیا dallas میتواند این رویه را تغییر دهد یا خیر.بازی چهارم این سری بامداد چهارشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت تهران خواهد بود.


nowitzki که باشه موضوع حله!!

در دومین بازی از سری فینال ٬ تیم dallas بود که توانست در کوارتر آخر از ۱۵ امتیاز عقب خود را برساند و بازی را با نتیجه ۹۵ - ۹۳ به سود خود به پایان برساند و به این ترتیب تا اینجا در کل دو تیم ۱ -۱ برابر شدند.

نیمه اول بازی با نتیجه ۵۱ - ۵۱ به پایان رسید. این مجادله تا کوارتر پایانی بازی نیز ادامه داشت٬ اما در همین کوارتر پایانی بود که یک معجزه رخ داد و dallas توانست از ۱۵ امتیاز اختلاف خود را برساند و با رهبری dirk nowitzki موفق شدند miami را شکست دهند.

nowitzki در ۳.۶ ثانیه مانده به پایان ٬ امتیازات پیروزی بخش تیمش را کسب کرد٬ او همچنین در بازگشت باورنکردنی تیمش نیز نقش کلیدی ایفا کرد. این ستاره آلمانی بازی را با ۲۴ امتیاز ٬ ۱۱ ریباند ٬ ۴ اسیست و ۱ بلاک به پایان رساند. او که با وجود مصرومیت انگشت دست راستش هیچگاه عقب نشینی نکرد٬ موفق شد از ۲۲ ۲۲ پرتاب خود ۱۰ عدد را به ثمر رساند.shawn marion نیز با ۲۰ امتیاز و ۸ ریباند و jason terry با ۱۶ امتیاز از عوامل این پیروزی ارزشمند در خانه حریف بودند.

در تیم miami heat که در دقایق آخر کاملا بازی را رها کرده بودند نیز dwyane wade با ۳۶ امتیاز ٬ امتیاز آورترین بازیکن زمین بود . او همچنین ۶ اسیست و ۵ ریباند نیز داشت. lebron با ۲۰ امتیاز و ۸ ریباند و ۴ اسیست بازی کرد. chris bosh با ۱۲ امتیاز بازی را به پایان برد.

بازی سوم ساعت ۴:۳۰ بامداد روز دوشنبه در خانه dallas برگذار میشود.


MIAMI در کوارتر آخر کار را تمام کرد.

تیم MIAMI HEAT در اولین بازی از سری فینال موفق شد در خانه خود american airlines arena تیم DALLAS را با نتیجه ۹۲ - ۸۴ مغلوب کند. DWYANE WADE با هنرنمایی خود در کوارتر آخر و LEBRON JAMES با عملکرد موفق خود معماران اصلی این برد بودند.

در بازی ای که دفاع ها حرف اصلی را در زمین زدند ٬ dallas موفق شد کوارتر اول را با نتیجه ۱۷ - ۱۶ بسود خود به پایان برد. در کوارتر دوم هر دوتیم در کسب امتیاز به مشکل برخوردند٬ در حالی که dallas با shawn marion و nowitzki چند امتیاز بدست آورد٬ miami هم به لطف شوتهای ۳ امتیازی بازیکن کناری خود marion chalmes توانست جلوی باز شدن اختلاف را بگیرد.

نیمه دوم با ۷ امتیاز پیاپی از dallas شروع شد و انها توانستند اختلاف را در ۲ دقیقه به ۸ امتیاز برسانند٬ اما با وارد صحنه شدن wade که در نیمه اول اصلا در حد انتظار نبود ٬ در اواخر کوارتر miami توانست اخبلاف را ببندد و در ۱ دقیقه مانده به پایان با امتیازات lebron از حریف پیشی گرفتند و به ابن ترتیب کوارتر سوم با نتیجه ۶۵ - ۶۱ به سود miami به پایان رسید.

miami در اوایل کوارتر چهارم با امتیازات haslem به حریف مجال کم کردن امتیاز را نداد و با شوت ۳ امتیازی wade در ۳ دقیقه مانده به پایاناختلاف را به ۹ امتیاز رساندند٬ و در نهایت با نتیجه ۹۲ - ۸۴ بازی نخست را به سود خود به پایان بردند.

در تیم miami با درخشش کوارتر آخر خود dwyane wade بازی را با ۲۲ امتیاز ٬ ۱۰ ریباند ٬ ۶ اسیست و ۲ بلاک به پایان برد. lebron james با ۲۴ امتیاز ٬ ۹ ریباند و ۵ اسیست بازی کرد و chris bosh با ۱۹ امتیاز ٬ ۹ ریباند و ۴ اسیست نقش مهمی در این پیروزی داشتو

در تیم میهمان نیز dirk nowitzki با ۲۷ امتیاز ٬ ۸ ریباند و ۲ اسیست پر امتیازترین بازیکن زمین بود. shawn maion نیز با ۱۶ امتیاز ٬ ۱۰ ریباند و ۴ اسیست عملکرد بدی نداشت.


PHIL JACKSON بعد از کناره گیری از دنیای مربیگری ٬ درباره برنامه های آینده خود گفت قصد دارد دور دنیا را با موتور سیکلت سفر کند.

ROBERT TRAYLOR بازیکن سابق تیم CLEVELAND و ملقب به تراکتور در سن ۳۴ سالگی بدلیل حمله قلبی در گذشت.

تیم HOUSTON برای فصل آینده KEVIN MCHALE را بعنوان مربی معرفی کرد.

MIKE BROWN بعنوان مربی جدید تیم lakers انتخاب شد.

KAREEM ABDUL-JABBAR در یک گفتگو تلویزیونی گفت مسئولین تیم LAKERS با نساختن مجسمه وی در ورودی STAPLES CENTER به او بی احترامی کرده اند.

2011

۳۰ مربی شاغل در لیگ این بار برای معرفی تیم برتر سال از آراء خود استفاده کردند و در نهایت:

DERRICK ROSE - KOBE BRYANT - LEBRON JAMES - KEVIN DURANT - DWIGHT HOWARD

بعنوان بهترین تیم سال انتخاب شدند.

derrick rose که بعنوان MVP فصل انتخاب شده بود با میانگین ۲۵ امتیاز ٬ ۷.۷ اسیست و ۴.۱ریباند نقش بسیار مهمی در موفقیت تیم chicago بعنوان بهترین تیم فصل نورمال سال را داشت.

LEBRON JAMES امسال با لباس MIAMI HEAT موفق شد میانگین ۲۶.۷ امتیاز ٬ ۷.۵ ریباند و ۷ اسیست را بدست آورد.

فوق ستاره LAKERS یعنی KOBE BRYANT که برای ششمین سال پیاپی و نهمین بار در کل در جمع این تیم انتخاب میشود ٬ فصل را با میانگین ۲۵.۳ امتیاز ٬ ۵.۱ ریباند و ۴.۷ اسیست به پایان برد.

سوپر استار جوان تیم OKLAHOMA CITY یعنی KEVIN DURANT همانند سال گذشته ٬ امسال نیز امتیاز آورترین بازیکن سال بود.

پنجمین نفر نیز کسی نبود جز DWIGHT HOWARD که موفق شد برای سومین سال پیاپی بعنوان بهترین دفاع سال انتخاب شود و در این زمینه رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت.

تیم دوم شامل بود از:

DWYANE WADE - RUSSELL WESTBROOK - PAU GASOL - DIRK NOWITZKI - AMARE STOUDEMIRE


با رای ۳۰ مربی شاغل در NBA تیم بهترین دفاع های سال انتخاب شد.بیشترین رای متعلق به DWIGHT HOWARD سنتر تیم orlando بود که برای سومین سال پیاپی بعنوان بهترین دفاع فصل انتخاب شد.

پس از howard بیشترین رای را گارد جوان BOSTON CELTICS یعنی RAJON RONDO به خود اختصاص داد . LEBRON JAMES هم که امسال پیراهن miami را به تن کرد هم موفق شد جزء ۵ بازیکن دفاعی انتخاب شود.

۲ بازیکن دیگر تیم اول KOBE BRYANT از LAKERS و KEVIN GARNETT از BOSTON بودند.این دو که هر کدام برای نهمین بار در تیم اول دفاع انتخاب میشوند٬ توانستند با این تعداد با رکورد MICHAEL JORDAN و GARY PAYTON برابر شوند و به لیست رکورد داران NBA در این زمینه بپیوندند.

تیم دوم هم شامل این اسامی شد:

CHRIS PAUL - TONY ALLEN - ANDRE IGUADALA - JOHACHIM NOA - TYSON CHANDLER
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 251
  • بازدید کلی : 33,310
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ